Pitanja i odgovori

Plaćanje i isporuka

Kako se šalju pošiljke?

Pošiljke se šalju D Express brzom poštom iz našeg magacina u Beogradu. Sve pošiljke pakujemo u pucketavu foliju, natron papir i čvrste kutije kako bi proizvodi stigli u besprekornom stanju do Vas.

Da li mogu lično da kupim ili preuzmem proizvod?

U našoj kancelariji u centru Beograda možete da preuzmete i platite unapred naručene narudžbine. Više informacija pronađite na stranici Lično Preuzimanje.

Koji su načini plaćanja?
  1. Pouzećem (u gotovini ili Mastercard karticom pri preuzimanju)*
  2. Uplatom na račun (u banci, pošti, menjačnici ili putem e-banking aplikacije)
  3. Kreditnom karticom (na našem sajtu ili u našoj kancelariji)

* Plaćanje pouzećem je dostupno za sve proizvode osim za preorder proizvode u pretprodaji.

Ukoliko želim da platim na račun, gde mogu da pronađem podatke za uplatu?

Podaci za uplatu će biti navedeni u emailu koji Vam automatski stiže kao potvrda narudžbine.

Kako da znam da je moja uplata primljena?
  • Ukoliko plaćate karticom, potvrdu uplate možete ponovo pogledati klikom na dugme ,,Pogledaj narudžbinu'' u emailu potvrde narudžbine.
  • Ukoliko plaćate preorder narudžbinu uplatom na račun, poslaćemo Vam email potvrdu da nam je uplata stigla 1-2 radna dana nakon obavljene uplate.

Koliko vremena treba da narudžbina stigne na moju adresu?

Ukoliko album imamo na stanju, narudžbina stiže do Vas za oko 2 radna dana.

Ukoliko naručujete preorder albume, oni će biti Vam biti poslati kada stignu iz Koreje u roku koji je naveden u opisu proizvoda.

Koliko košta dostava?

Cena dostave je fiksna i iznosi 290 RSD za sve narudžbine, nezavisno od mase i načina plaćanja. Za narudžbine u iznosu preko 10000 RSD, dostava je besplatna.

Ostala pitanja

Šta znači preorder?

Preorder je naručivanje u pretprodaji tj. periodu pre objavljivanja novog albuma.

Naručivanjem albuma u preorderu dobijate album po sniženoj ceni, birate verziju i često dobijate benefite, kao što su dodatne fotokartice i/ili poster.

Da li je PDV uračunat u cene na sajtu?

PDV (porez na dodatu vrednost) od 20% je već uračunat u sve cene na sajtu, uključujući i u poštarinu.

Da li su proizvodi originalni?

Svi proizvodi koje prodajemo su 100% originalni proizvodi, uvezeni iz Južne Koreje od pouzdanih dobavljača sa kojima već dugo godina sarađujemo.

Da li se proizvodi šalju van Srbije?

Trenutno nije moguće slanje pošiljaka van Srbije.

Da li se proizvodi šalju na Kosovo?

Nažalost ne, jer je Pošta Srbije zabranila slanje komercijalne robe na Kosovo.

Da li mogu da otkažem narudžbinu?

Narudžbinu možete da otkažete isključivo ako je unapred niste platili i ukoliko je već nismo poslali. Već plaćeni preorder albumi ne mogu da se otkažu ili da se zamene verzije.

Ukoliko želite da otkažete narudžbinu koju unapred niste platili i koju još uvek nismo poslali, pošaljite nam e-mail sa brojem narudžbine na: prodaja@kpop.rs

Da li mogu da vratim narudžbinu?

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, za artikle koji su kupljeni putem interneta kupac ima 14 dana od dana preuzimanja proizvoda da iste vrati bez posebnog objašnjenja, nakon čega će mu biti refundiran novac.

U ovom slučaju proizvodi moraju biti neoštećeni u originalnom stanju. U slučaju k-pop proizvoda, pod to se podrazumeva da albumi budu neotvoreni sa originalnom folijom. Albumi kod kojih je odstranjena originalna folija se smatraju kao korišćeni proizvodi i oni ne podležu vraćanju i povraćaju novca.

Ukoliko želite da vratite proizvod koji je neotvoren tj. sadrži originalnu foliju, pošaljite nam email zahtev sa brojem narudžbine na: prodaja@kpop.rs

Da li mogu da zamenim verziju naručenog preorder albuma?

Ukoliko ste se predomislili i želite da promenite verziju naručenog albuma u pretprodaji, pošaljite nam email sa brojem narudžbine na: prodaja@kpop.rs

Zamena će moći da se obavi samo ukoliko je druga željena verzija još uvek dostupna za naručivanje.