Naša web adresa: kpop.rs
Flytime doo Beograd, Tadeuša Košćuška 24, 11000 Beograd, Srbija, MB: 20242752 , PIB: 104791616

Zaštita privatnosti korisnika

U ime kpop.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni [ime prodajnog mesta] (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Plaćanje i proces kupovine

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Sve cene navedene na sajtu su finalne na dan porudžbine. Za porudžbine sa teritorije Srbije dodaje se i vrednost PDV-a, što je jasno naznačeno.

Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete potvrdu porudžbine na e-mail adresu koju ste naveli tokom poručivanja. Ovaj e-mail sadrži vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja kao i detalje o porudžbini.

Dostava robe i eventualna ograničenja

Isporuka robe u Srbiji (bez teritorije Kosova i Metohije)

Poručeni proizvod/proizvodi biće vam isporučeni za najviše 7 dana od datuma poručivanja ukoliko proizvoda ima na zalihama. Dostava robe na teritoriji Srbije (osim za teritoriju Kosova i Metohije) vrši se putem PostExpress usluge Pošte Srbije. Za više detalja o ovoj usluzi posetite postexpress.rs.

Isporuka robe u inostranstvu

Poručeni proizvod/proizvodi biće vam isporučeni za najviše 22 dana od datuma poručivanja ukoliko proizvoda ima na zalihama. U cenu proizvoda i isporuke za inostranstvo nisu uračunati troškovi carinjenja i ostali porezi, koji variraju od zemlje do zemlje. Nažalost, nismo u mogućnosti da sakupimo takve informacije za svaku zemlju i ne raspolažemo sa adekvatnim informacijama tog tipa. Možete se raspitati na sajtovima vaših lokalnih Uprava Carine.

Ukoliko dođe do vanrednih okolnosti, koje u potpunosti onemogućuju isporuku, o tome ćete biti obavešteni putem informacija za kontakt koje ste nam dali prilikom poručivanja proizvoda.

Politika reklamacija

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.

Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.

Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava reklamacije ide u jednostavna tri koraka:

Pošaljite Vaš zahtev na e-mail adresu office@kpop.rs sa naznakom – reklamacija.
Obavezno navedite sledeće podatke:
– ime i prezime
– e-mail adresu
– broj fakture koji ste dobili sa robom
– poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije

Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte, kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun, a na koverti napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molim Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu ili gotovinski račun) jer bez nje, na žalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu. Tako spakovane artikle dostavite na adresu: Flytime doo Beograd, Tadeuša Košćuška 24, 11000 Beograd.
Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i opravdanost reklamacije bude proverena, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, izvršiće se povraćaj novca.
U slučaju kada nije u mogućnosti da artikal za koji prihvataju reklamaciju zamene adekvatnim, drugim primerkom, kpop.rs se obavezuje da izvrše povrat sredstava Kupcu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, kpop.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Neispravnost podataka unetih tokom poručivanja

U slučaju promene podataka ili uočene greške prilikom unosa podataka koji se evidentiraju prilikom kupovine proizvoda, a bitni su za isporuku robe (npr. ime i prezime primaoca, mesto stanovanja, adresa dostave, kontakt mail adresa…) kupac bi trebalo da nas što pre obavesti o tim promenama ili pogrešno unetim podacima. U slučaju promene o kojoj nismo blagovremeno obavešteni, ne snosimo odgovornost za bilo kakve nedostatke u pogledu porudžbine odnosno isporuke proizvoda, a kupac može snositi troškove ponovnog slanja proizvoda.