Pitanja i odgovori

Plaćanje i isporuka

Da li mogu lično da kupim ili preuzmem proizvod?

U našoj kancelariji u centru Beograda možete da preuzmete unapred naručene narudžbine. Više informacija pronađite na stranici Lično Preuzimanje.

Koji su načini plaćanja?

Prilikom ličnog preuzimanja u našoj kancelariji narudžbinu možete da platite gotovinom ili karticom.

Naručene proizvode koji se koje imamo na stanju možete da platite pouzećem (kada naručen paket stigne na vašu adresu), uplatom na račun pre slanja (oslaskom u poštu, banku ili putem e-bankinga) ili karticom.

Kartice koje primamo: Visa, MasterCard, Maestro, American Express ili Dina

Preorder albumi u pretprodaji se plaćaju isključivo unapred uplatom na račun ili platnom karticom.

Gde mogu da nađem podatke za uplatu?

Ukoliko želite da platite albume unapred, podaci za uplatu su navedeni u e-mailu koji Vam automatski stiže kao potvrda narudžbine.

Da li treba da pošaljem sliku uplatnice nakon uplate?

Nema potrebe da šaljete uplatnicu. Mi ćemo Vam poslati e-mailom potvrdu da smo primili Vašu uplatu 1-2 radna dana nakon prijema uplate.

Koliko vremena treba da albumi stignu na moju adresu?

Ukoliko album imamo na stanju, treba 1-2 radna dana da stignu do Vas.

Ukoliko naručujete preorder albume, oni će biti Vam biti poslati kada stignu iz Koreje (u roku koji je naveden u opisu proizvoda).

Kako se šalju pošiljke?

Pošiljke se šalju Post Express brzom poštom iz našeg magacina u Beogradu. Sve pošiljke pakujemo u pucketavu foliju, natron papir i čvrste kutije kako bi proizvodi stigli u besprekornom stanju do Vas.

Da li je poštarina uračunata u cene na sajtu?

Nije, poštarina se plaća dodatno pri dostavi pošiljke.

Koliko košta poštarina?

Poštarina zavisi od mase i količine naručenih proizvoda, kao i od načina plaćanja.

Cenovnik Post Express poštarine možete da pogledate ovde.

Ostala pitanja

Šta je preorder?

Preorder je naručivanje u pretprodaji tj. periodu pre objavljivanja novog albuma.

Naručivanjem albuma u preorderu osiguravate svoj album, birate verziju i često dobijate benefite, kao što su dodatne kartice i/ili poster.

Da li je PDV uračunat u cene na sajtu?

PDV (porez na dodatu vrednost) je uračunat u sve cene na sajtu. 

Da li su moguće isporuke van Srbije?

Trenutno nisu moguće isporuke van Srbije.

Da li su moguće isporuke na Kosovo?

Nažalost ne, jer je pošta zabranila slanje komercijalne robe na Kosovo.

Da li mogu da otkažem narudžbinu?

Narudžbinu možete da otkažete isključivo ako je unapred niste platili i ukoliko je već nismo poslali. Već plaćeni preorder albumi ne mogu da se otkažu ili da se zamene verzije.

Ukoliko želite da otkažete narudžbinu koju unapred niste platili i koju još uvek nismo poslali, pošaljite nam e-mail sa brojem narudžbine na: prodaja@kpop.rs

Da li mogu da zamenim narudžbinu?

Naručeni albumi ili verzije u okviru albuma ne mogu da se zamene. Molimo Vas da prilikom naručivanja proverite da li naručujete album i verziju koju želite.

Šta da radim ukoliko mi je stigla pogrešna narudžbina?

U malo verovatnoj situaciji da Vam je stigla pogrešna ili nepotpuna narudžbina, molimo Vas pošaljite nam e-mail sa brojem narudžbine i opisom greške na: prodaja@kpop.rs kako bismo rešili problem.